Psychoterapia poznawczo- behawioralna, diagnoza ADHD
Wykształcenie:
– Wydział Psychologii Uniwersytet Warszawski (magister)
– Wydział Pedagogiki Uniwersytet Warszawski (licencjat)
– Centrum CBT-EDU- 4-letnie całościowe szkolenie psychoterapeutyczne w nurcie
poznawczo-behawioralnym (w trakcie)
Szkolenia
– Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach ( I stopień)
– Metoda „Kids Skills – Dam Radę”, program „Jestem z Ciebie Dumny”
– Wykorzystywanie ADOS-2 w Praktyce Klinicznej
– Wykorzystywanie Testów Podstawowych Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC V w
Praktyce Klinicznej
– Skala Inteligencji Stanford Binet V
– Stosowanie i Intepretacja Skal Leiter 3 w Diagnozie
– Trening Umiejętności Społecznych
Doświadczenie
Doświadczenie zawodowe zdobywam w poradni psychologiczno-pedagogicznej diagnozując m.in. zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmu, ADHD), zaburzenia nastroju, trudności w uczeniu się, trudności adaptacyjne oraz planując oddziaływania postdiagnostyczne. Współpracuję z placówkami oświatowymi, przedszkolami i szkołami. Przeprowadzając diagnozy ryzyka autyzmu wspierałam badania naukowe dotyczące skuteczności wczesnej interwencji psychologicznej. Ważnym doświadczeniem był również staż w Akademickim Ośrodku Psychoterapii, Ośrodku Psychoterapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii UW oraz zajęcia na Oddziale Dziennym Zaburzeń Nerwicowych w Klinice Psychiatrii, Stresu Bojowego i Psychotraumatologii.
O mnie
W pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzicami staram się o przestrzeń do wzajemnego komunikowania się i
podejmowania prób rozumienia wnoszonych kwestii w szerokim kontekście. Bliska w planowaniu
działań jest mi perspektywa użyteczności dla konkretnego człowieka i jego środowiska.
W procesie diagnozy, czy raczej szerzej- budowania relacji, kieruję się uważnością na potrzeby człowieka, niezależnie od jego wieku. Z ogromnym zawodowym zaciekawieniem podchodzę do psychoterapii a prywatnie sporo chodzę po górach